FAQ

 

Waar zijn de iLashed wimpers van gemaakt?

Bij de omschrijvingen van de wimpers wordt vermeld of de wimpers gemaakt zijn van mink fur of faux fur (silk, synthetische vezels).

Hoe vaak kan je de wimpers gebruiken?

De meeste wimpers kan je vaker gebruiken. Het ligt aan de manier hoe u zelf met de wimpers omgaat. Faux mink wimpers ongeveer 15 keer. Mink wimper ongeveer 20 keer. Tip: Neem een wattenstaafje en dep wat make-up remover op de top van de wattenstaaf en ga hiermee voorzichtig langs de lijn van de wimperstrip.Trek voorzichtig de iLashed wimpers voorzichtig los van je oog. Om schade te voorkomen, houd het aan de uiterste hoek van de strip vast en niet aan de haren. Zorg ervoor dat u de wimpers schoonhoud door de lijm te verwijderen na gebruik. Leg de wimpers weer terug in het doosje originele doosje. Voor meer informatie over het verzorgen van de wimpers klik hier.

Er vallen soms wat haartjes uit, is dit normaal?

Ja, de aard van de striplashes heeft een aantal vallende haren, dit is normaal en wordt niet geclassificeerd als productiefout

Zit er lijm bij de wimpers?

Nee, er zit geen lijm bij de wimpers. U kun de iLashed Lash Adhesive bestellen op onze website.

Welke lijm kan ik op mijn striplashes aanbrengen?

We adviseren aan onze klanten om iLashed Lash Adhesive te gebruiken. ​De lijm is latex-free en dus perfect voor klanten met gevoelige ogen.

Kan ik mascara aanbrengen op de striplashes?

Wij adviseren onze klanten om geen mascara aan te brengen. dit is niet nodig bij deze wimpers en u kunt de vorm en krul verpesten.​ Mascara kunt u aanbrengen op uw eigen wimpers als nodig is. Brengt u toch mascara aan, zorgt u er dan voor dat u de wimpers schoonmaak met een beetje makeup remover en de wimpers laat drogen.

Kan ik zwemmen of douchen met mijn striplashes?

Nee, wij adviseren onze klanten om niet te zwemmen of te douchen met de wimpers, dit kan de stijl, krul en vorm verpesten van de wimpers. Maakt u de wimpers niet zomaar nat met water en andere vloeistoffen.

Kunnen de striplashes mijn eigen wimpers beschadigen?

Nee, niet als u de wimpers op de juiste manier plakt (op uw wimperrand) en met de juiste lijm.

Waarmee kan ik mijn wimpers schoonmaken?

U kunt eventueel Makeup remover gebruiken of Alcohol. Voor meer informatie over het verzorgen van de wimpers klik hier.

Hoe plaats ik een bestelling?

Stap 1. Shoppingbag

Shop op de site jouw favoriete artikelen. Ben je klaar met winkelen? Klik dan op de shoppingbag en controleer of alle artikelen kloppen. Is dit allemaal correct? Klik dan op ‘Ga door naar afrekenen’.

Stap 2. Afrekenen

Bij het afrekenen kun je je persoonlijke gegevens invullen. Als je al een account hebt en bent ingelogd dan worden deze gegevens automatisch ingevuld. Controleer deze gegevens wel voordat je verder gaat naar de verzendmethode.

Stap 3. Verzendmethode

Bij de verzendmethode kun je het land van bestemming kiezen. Alle pakketten worden met track & trace verzonden.

Stap 4. Betalen

Kies je betaalmethode en rond de bestelling af. Nadat de betaling is afgerond ontvang je een bevestiging in je e-mail.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

 Elke betaling wordt snel en volledig afgehandeld. Bij iLashed kun je kiezen uit de volgende betalingsmogelijkheden:

  • IDEAL
  • PayPal
  • Bancontact
  • SOFORT Banking
  • KBC/CBC
  • KLARNA Buy now & pay later
  • Creditcard
  • EPS
  • Giropay
  • Bancontact
  • ING Home’Pay

iLashed neemt alle redelijke maatregelen om veilige betalingen te garanderen. Het gebruik van de bovengenoemde geautoriseerde betalingspartners en creditcard uitgevers biedt de nodige garanties. Wij maken gebruik van het beveiligde betalingssysteem van Mollie voor de verdere verwerking van de betaling.

paypalbancontactsofortkbccreditcardepsgiropayinghomepay

iDEAL

De volgende banken zijn hierbij bijvoorbeeld aangesloten: ABN AMRO, ING, Rabobank, ASN Bank, RegioBank, Van Lanschot Bankiers of SNS Bank. iDEAL is veilig, snel en makkelijk!

Achteraf betalen via Klarna

Met deze betaalmethode kun je betalen na ontvangst van je bestelling. De transactiekosten bedragen EUR 1,95. Klarna voert bij het bestellen een kredietcheck uit en stelt vast of en voor welk bedrag jij je aankoop via deze optie kan doen. Voor vragen over de betaling, neem contact op met Klarna.

Creditcard

Bij iLashed kun je betalen met je Visa en Mastercard creditcard. Bij ons kun je er vanuit gaan dat je betaling veilig verloopt. Wij versleutelen je creditcards gegevens via de SSL-methode en dit is altijd veilig. Tijdens de betaling wordt er gevraagd naar je CVC code. Deze 3-cijferige code vind je op de achterkant van je creditcard, het zijn de laatste 3 cijfers.

PayPal

Als je kiest om via PayPal te betalen, word je na het bestellen direct doorgestuurd naar de website van Paypal. Je kunt je hier aanmelden voor een nieuw account of inloggen met je bestaande Paypal gebruikersnaam en de betaling bevestigen. Van ons ontvang je na betaling een ontvangstbevestiging.

Kan je ook achteraf betalen?

Ja, het is mogelijk om achteraf te betalen via Klarna. Hier rekenen we EUR 1,95 transactiekosten voor. Maak gebruik van alle smooth functies van MyKlarna door in te loggen op klarna.nl met het e-mailadres wat je hebt opgegeven bij je bestelling of download de Klarna app.

Smooth Login

Je kunt makkelijk inloggen met Tocuh ID, e-mail of pincode. Makkelijk je factuur betalen met één klik Je betaalt je Klarna factuur nu nog makkelijker met één klik. Je hoeft geen gegevens meer in te vullen, die onthoudt Klarna voor jou.

Mis geen betaling

Zet je ‘notificaties’ aan en ontvang twee dagen voor de uiterste betaaldatum van je factuur een herinnering. Bovendien agendeer je gemakkelijk met één klik de betaling in je agenda.

Meld een retour

Niet happy met je bestelling? Retourneer je bestelling en geef dit door via de Klarna app. Klarna pauzeert dan tijdelijk je factuur en past deze aan wanneer jouw retour is verwerkt bij ons.

Verschuif de uiterste betaaldatum van je factuur

Meer tijd nodig om je factuur te betalen, met één klik kan je de uiterste betaaldatum eenmalig met tien dagen vershuiven. Heb je vragen over de betaling, bijvoorbeeld waarom je bestelling niet wordt goedgekeurd door Klarna? Neem dan contact op met Klarna via 020-8082852 of chat via de app of desktop via Klarna chat. Klarna is 24/7 bereikbaar van maandag t/m vrijdag. Meer informatie vind je op Klarna

Zodra het pakket door iLashed wordt verzonden, ontvang je per e-mail een digitale factuur van Klarna. Je hebt vervolgens 14 dagen de tijd om het product te betalen. De betalingsgegevens zijn terug te vinden op de digitale factuur. Via ‘Mijn Klarna’ heb je een volledig overzicht van de factuur of de betaling. Wanneer de gehele bestelling retour is verwerkt bij iLashed, komt de factuur inclusief transactiekosten bij Klarna te vervallen. Wanneer je een deel van de bestelling houdt, krijg je na de retourverwerking een aangepaste factuur. Je mag het bedrag ook al zelf handmatig overmaken naar Klarna voordat je de aangepaste factuur ontvangt.

Waarom wordt mijn aankoop die ik achteraf wil betalen (via Klarna) niet goedgekeurd?

 Klarna voert voor alle bestellingen een check uit. Voor vragen over de achteraf betaling of de bestelling via Klarna die niet wordt goedgekeurd, neem je contact op met Klarna via 020-8082852 of de chat via http://www.klarna.nl/klantenservice. Klarna is 24/7 bereikbaar van maandag t/m vrijdag. Meer informatie vind je op www.klarna.nl.

Hoe lang duurt een terugbetaling na betaling met iDEAL, creditcard of Paypal?

 Zodra we het artikel retour hebben ontvangen en deze is verwerkt, staat het bedrag binnen 3 werkdagen op de rekening waarmee je hebt betaald. Bij een terugbetaling op je creditcard wordt het bedrag gestorneerd. Je kunt het bedrag terugvinden op het maandoverzicht van je creditcard.

Verzenden jullie wereldwijd?

Ja, dat doen wij. Er zijn natuurlijk wel bepaalde gebieden in landen waar er niet geleverd wordt. Als uw land er niet tussen staat kunt u altijd contact met ons opnemen.

k heb een bestelling geplaatst hoelang duurt het dan voordat ik mijn pakketje mag ontvangen?

.Alle bestellingen binnen Nederland worden standaard met PostNL geleverd. Heb je op werkdagen voor 16:00 uur besteld, dan wordt jouw bestelling de eerstvolgende werkdag bezorgd. Heb je binnen 3 werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zoeken dan zo snel mogelijk voor je uit wat de status is van jouw bestelling.

Let op! Wij verzenden van maandag t/m vrijdag, met uitzondering van weekenden en feestdagen.

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

De verzendkosten voor standaard verzending binnen Nederland zijn €6,95 voor pakketpost. Je betaalt deze bijdrage voor het verwerken en afleveren van je bestelling. Bestel je voor €75,- of meer? Dan betalen wij deze kosten voor jou.

Wat zijn de geschatte levertijden?

  • Nederland:            1-3 werkdagen
  • Europa:                 2-8 werkdagen
  • Internationaal:     2-14 werkdagen

HOE KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een verzendbevestiging. Hierin staat een link met de Track & Trace code van PostNL. Zo kun je zien wanneer jouw bestelling wordt geleverd. Let op! Heb je binnen 3 werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zoeken dan zo snel mogelijk voor je uit wat de status is van jouw bestelling.

WAAR WORDT MIJN BESTELLING AFGELEVERD?

Het adres wat je bij je bestelling doorgeeft als factuuradres is standaard het afleveradres. Mocht je graag een ander afleveradres willen dan jouw eigen adres, dan kun je dit aangeven bij je bestelling.

HELP! IK BEN OP HET MOMENT VAN BEZORGING NIET THUIS! WAT NU?

Heb je voor je eigen adres gekozen en ben je niet thuis op het moment van bezorging? Geen probleem! PostNL zal proberen het pakket af te leveren bij jouw buren. Lukt dit ook niet? Dan laat de bezorger een bericht voor je achter met het volgende bezorgmoment. Wil je een ander moment of locatie kiezen? Gebruik dan de Track & Trace link om een andere bezorgoptie te kiezen. Kies je afleverlocatie (thuis of een PostNL-locatie) én het tijdstip, ook ’s avonds tussen 18.00 en 22.00 uur.

HELP! ER MIST EEN ITEM IN MIJN BESTELLING! WAT NU?

Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan bij de verwerking van je bestelling. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!  

HELP! IK HEB EEN BESCHADIGD ITEM ONTVANGEN, WAT NU?

Mocht je een klacht hebben, dan zoeken we graag zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Het kan helaas voorkomen dat een artikel niet in orde blijkt te zijn. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van jouw klacht en ordernummer. Onze klantenservice neemt je klacht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

 

HOE KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN

Ben je niet helemaal tevreden met jouw bestelde artikelen? Jammer, maar dat kan gebeuren! Wanneer de artikelen voldoen aan onze voorwaarden kun je deze retourneren. We zullen dan overgaan op terugbetaling van het aankoopbedrag.

Stap 1: Als u een producten wilt retourneren neem dan contact op met onze klantenservice met vermelding van je ordernummer.

Stap 2: Vul de te retourneren artikelen en de reden van retour in op de bijgeleverde pakbon. Vergeet de pakbon niet toe te voegen aan het pakketje, anders kunnen we jouw retour niet verwerken!

Stap 3: We raden je aan om via ILASHED een MyParcel retouretiket aan te schaffen. De kosten hiervoor zijn €4,95 voor een brievenbuspakje en €6,95 voor de pakketpost.

U ontvangt een e-mail van ons met het retouretiket. Deze kun je betalen en uitprinten via de link van MyParcel. (Let op! Niet mogelijk via de tablet of telefoon).

Via een PostNL-locatie kun je jouw pakketje vervolgens zonder extra kosten naar ons retouradres laten opsturen. Je ontvangt van de baliemedewerker een bonnetje met daarop je Track & Trace code. Aan de hand hiervan kun je jouw pakketje volgen. Bewaar dit bonnetje goed totdat je een bevestiging van je retour hebt ontvangen.  

Zonder Track en trace code kunnen wij geen onderzoek opstarten naar vermiste retouren. Zonder bewijs van verzending met Track & Trace code worden zoekgeraakte retouren dus niet terugbetaald.

WAT IS JULLIE RETOURADRES?

ILashed, Keurenplein 41, Unit C2050, 1069CD Amsterdam, Nederland

Mocht je gebruik maken van de Myparcel retourlabel dan wordt het pakket verzonden naar de Myparcel retouradres die op de label vermeld staat.

WAT ZIJN DE KOSTEN VOOR RETOURNEREN?

Je bent als klant zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest. We raden je aan om via iLashed een MyParcel retouretiket aan te schaffen. De kosten hiervoor zijn €4,95 brievenbuspakje en €6,95 pakketpost.

Zonder Track en trace code kunnen wij geen onderzoek opstarten naar vermiste retouren. Zonder bewijs van verzending met Track & Trace code worden zoekgeraakte retouren dus niet terugbetaald.

KAN IK MIJN BESTELDE ITEMS OMRUILEN VOOR EEN ANDER ARTIKEL?

Bestelde items kunnen helaas niet worden omgeruild voor een ander item. Wil je toch graag een ander item ontvangen, dan raden we je aan om jouw aankoop retour te sturen. Wanneer jouw retour voldoet aan de voorwaarden, zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag. Je kunt voor het item dat je wilt ontvangen zelf een nieuwe bestelling plaatsen in onze shop.

IK STUUR MIJN GEHELE BESTELLING RETOUR, WORDEN DE VERZENDKOSTEN DAN OOK TERUGBETAALD?

Wanneer je jouw gehele bestelling retourneert, ontvang je ook een terugbetaling van de oorspronkelijke verzendkosten indien je deze hebt betaald. Voor de kosten van de retourzending ben je als klant zelf verantwoordelijk.

KAN IK MIJN PAKKET ALS BRIEVENBUSPAKKET RETOURNEREN?

Ja, dit kan. Je kunt ervoor kiezen om je retour via brievenbuspost naar ons retouradres te versturen. Let er op dat je het pakketje wel voldoende frankeert. Dit is afhankelijk van het gewicht. Brievenbuspost is niet voorzien van een Track & Trace code. Zonder bewijs van verzending met Track & Trace code worden zoekgeraakte retouren niet terugbetaald. Het versturen van je retour via brievenbuspost is dus op eigen risico.

HEBBEN JULLIE MIJN RETOUR ONTVANGEN?

Zodra wij je retour hebben ontvangen zullen we de verwerking z.s.m. afhandelen. Wanneer je retour is verwerkt zal je daar per e-mail bericht over ontvangen. Heb je 14 dagen na de verzending van je retour nog geen bericht van ons ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice met vermelding van je ordernummer.

WANNEER EN HOE WORDT MIJN BESTELLING TERUGBETAALD?

Zodra ons distributiecentrum het retourpakket heeft ontvangen, wordt je retour z.s.m. verwerkt. Na de verwerking van je retour ontvang je binnen enkele dagen het aankoopbedrag terug op je rekening. De terugbetaling vindt plaats via de betaalmethode die je hebt gekozen bij het afrekenen van je bestelling.

WAT ZIJN DE RETOURVOORWAARDEN?

Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn (14 dagen).

De te retourneren artikelen dienen ongeopend te zijn en in de originele verpakking.De te retourneren artikelen bevatten geen gebruikssporen.Wimpers en Make-up kunnen i.v.m. hygiëne alleen worden geretourneerd indien de verpakking niet is aangebroken.Let op! Voldoen de geretourneerde artikelen niet aan deze voorwaarden, dan kunnen we je retour helaas niet verwerken.

MIJN RETOUR VOLDOET NIET AAN DE VOORWAARDEN, WAT NU?

Wanneer een artikel niet voldoet aan onze retourvoorwaarden, kun je deze helaas niet retourneren. Onze retourverwerking stelt aan de hand van diverse toetsingen vast of een retour gestuurd artikel voldoet aan de voorwaarden. Voldoet je retour niet aan de voorwaarden, dan kunnen we deze niet verwerken en niet overgaan op terugbetaling.

WAT IS DE RETOURTERMIJN?

Je hebt het recht om jouw bestelling te herroepen en retour te sturen binnen onze retourtermijn van 14 dagen. Binnen deze termijn kun je jouw aankoop beoordelen en passen. Let op! Wimpers kunnen i.v.m. hygiëne niet gepast worden. Deze kunnen alleen geretourneerd indien de verpakking niet is aangebroken.

IK HEB GEEN RETOURFORMULIER, WAT NU?

Het is geen ramp als je het formulier niet meer hebt. Wel is het dan belangrijk om even een papier bij jouw retourpakket te voegen met daarop je ordernummer, productcodes van de artikelen die je retour stuurt, de reden van retour en of je de artikelen zou retourneren.

Hoe word ik retailer?

Wilt u retailer worden van onze producten? Wilt u wimpers voor uw winkel, beautysalon of spa, dan kunt u in aanmerking komen voor de retailaccount. Registreer en laat een bericht achter op onze Retail pagina zodat wij u contact met u kunnen opnemen.

waar kan ik extra vragen of mijn informatie naar toe sturen?

Extra informatie of account gerelateerde vragen kunt u mailen naar sales@ilashed.nl of u kunt contacteren via het online contact formulier.

Kan ik een aanvraag sturen als mijn online store /winkel nog niet geopend is?

Dit is alleen mogelijk als je ons kan voorzien van informatie over je online store/winkel. Foto’s, informatie over het assortiment. Als je nog geen informatie heb willen je vragen een account aanvraag te doen wanneer de winkel is geopend of wanneer  je  meer informatie voor ons beschikbaar hebt.

Kan ik nog een account aanvraag doen als deze eerder is afgewezen?

Om een nieuwe account aanvraag te doen dien je 6 maanden te wachten tenzij anders is overlegd met onze sales afdeling.

Waar kan ik informatie vinden over de prijzen? en wat is de minimum order aantal?

Prijzen en order informatie wordt alleen gedeeld met iLashed retailers. Zodra je account als retailer is geactiveerd zal je deze informatie ontvangen van de Sales afdeling. Zoals op de retail pagina is aangegeven is de minimum order aantal vanaf 50 stuks. 

 

 

 

 

 

Het artikel is uitverkocht - wat nu?

Er is geen exacte restockdatum beschikbaar.

error: Content is protected !!