Levertijd en verzending

Verzenden jullie wereldwijd?

Ja, dat doen wij. Er zijn natuurlijk wel bepaalde gebieden in landen waar er niet geleverd wordt. Als uw land er niet tussen staat kunt u altijd contact met ons opnemen.

HOE WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?

Alle bestellingen binnen Nederland worden standaard met PostNL geleverd. Heb je op werkdagen voor 16:00 uur besteld, dan wordt jouw bestelling de eerstvolgende werkdag bezorgd. Let op! Heb je binnen 3 werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zoeken dan zo snel mogelijk voor je uit wat de status is van jouw bestelling.

Let op! Wij verzenden van maandag t/m vrijdag, met uitzondering van weekenden en feestdagen.

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

De verzendkosten voor standaard verzending binnen Nederland zijn €6,95 voor pakketpost. Je betaalt deze bijdrage voor het verwerken en afleveren van je bestelling. Bestel je voor €75,- of meer? Dan betalen wij deze kosten voor jou,

Wat zijn de geschatte levertijden?

  • Nederland:            1-3 werkdagen
  • Europa:                 2-8 werkdagen
  • Internationaal:     2-14 werkdagen

HOE KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een verzendbevestiging. Hierin staat een link met de Track & Trace code van PostNL. Zo kun je zien wanneer jouw bestelling wordt geleverd. Let op! Heb je binnen 3 werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zoeken dan zo snel mogelijk voor je uit wat de status is van jouw bestelling.

WAAR WORDT MIJN BESTELLING AFGELEVERD?

Het adres wat je bij je bestelling doorgeeft als factuuradres is standaard het afleveradres. Mocht je graag een ander afleveradres willen dan jouw eigen adres, dan kun je dit aangeven bij je bestelling.

HELP! IK BEN OP HET MOMENT VAN BEZORGING NIET THUIS! WAT NU?

Heb je voor je eigen adres gekozen en ben je niet thuis op het moment van bezorging? Geen probleem! PostNL zal proberen het pakket af te leveren bij jouw buren. Lukt dit ook niet? Dan laat de bezorger een bericht voor je achter met het volgende bezorgmoment. Wil je een ander moment of locatie kiezen? Gebruik dan de Track & Trace link om een andere bezorgoptie te kiezen. Kies je afleverlocatie (thuis of een PostNL-locatie) én het tijdstip, ook ’s avonds tussen 18.00 en 22.00 uur.

HELP! ER MIST EEN ITEM IN MIJN BESTELLING! WAT NU?

Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan bij de verwerking van je bestelling. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!  

HELP! IK HEB EEN BESCHADIGD ITEM ONTVANGEN, WAT NU?

Mocht je een klacht hebben, dan zoeken we graag zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Het kan helaas voorkomen dat een artikel niet in orde blijkt te zijn. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van jouw klacht en ordernummer. Onze klantenservice neemt je klacht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

 

error: Content is protected !!