Retourneren

HOE KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN

Ben je niet helemaal tevreden met jouw bestelde artikelen? Jammer, maar dat kan gebeuren! Wanneer de artikelen voldoen aan onze voorwaarden kun je deze retourneren. We zullen dan overgaan op terugbetaling van het aankoopbedrag.

Stap 1: Als u een producten wilt retourneren neem dan contact op met onze klantenservice met vermelding van je ordernummer.

Stap 2: Vul de te retourneren artikelen en de reden van retour in op de bijgeleverde pakbon. Vergeet de pakbon niet toe te voegen aan het pakketje, anders kunnen we jouw retour niet verwerken!

Stap 3: We raden je aan om via ILASHED een MyParcel retouretiket aan te schaffen. De kosten hiervoor zijn €4,95 voor een brievenbuspakje en €6,95 voor de pakketpost.

U ontvangt een e-mail van ons met het retouretiket. Deze kun je betalen en uitprinten via de link van MyParcel. (Let op! Niet mogelijk via de tablet of telefoon).

Via een PostNL-locatie kun je jouw pakketje vervolgens zonder extra kosten naar ons retouradres laten opsturen. Je ontvangt van de baliemedewerker een bonnetje met daarop je Track & Trace code. Aan de hand hiervan kun je jouw pakketje volgen. Bewaar dit bonnetje goed totdat je een bevestiging van je retour hebt ontvangen.  

Zonder Track en trace code kunnen wij geen onderzoek opstarten naar vermiste retouren. Zonder bewijs van verzending met Track & Trace code worden zoekgeraakte retouren dus niet terugbetaald.

WAT IS JULLIE RETOURADRES?

ILashed, Keurenplein 41, Unit C2050, 1069CD Amsterdam, Nederland

Mocht je gebruik maken van de Myparcel retourlabel dan wordt het pakket verzonden naar de Myparcel retouradres die op de label vermeld staat.

WAT ZIJN DE KOSTEN VOOR RETOURNEREN?

Je bent als klant zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest. We raden je aan om via iLashed een MyParcel retouretiket aan te schaffen. De kosten hiervoor zijn €4,95 brievenbuspakje en €6,95 pakketpost.

Zonder Track en trace code kunnen wij geen onderzoek opstarten naar vermiste retouren. Zonder bewijs van verzending met Track & Trace code worden zoekgeraakte retouren dus niet terugbetaald.

KAN IK MIJN BESTELDE ITEMS OMRUILEN VOOR EEN ANDER ARTIKEL?

Bestelde items kunnen helaas niet worden omgeruild voor een ander item. Wil je toch graag een ander item ontvangen, dan raden we je aan om jouw aankoop retour te sturen. Wanneer jouw retour voldoet aan de voorwaarden, zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag. Je kunt voor het item dat je wilt ontvangen zelf een nieuwe bestelling plaatsen in onze shop.

IK STUUR MIJN GEHELE BESTELLING RETOUR, WORDEN DE VERZENDKOSTEN DAN OOK TERUGBETAALD?

Wanneer je jouw gehele bestelling retourneert, ontvang je ook een terugbetaling van de oorspronkelijke verzendkosten indien je deze hebt betaald. Voor de kosten van de retourzending ben je als klant zelf verantwoordelijk.

KAN IK MIJN PAKKET ALS BRIEVENBUSPAKKET RETOURNEREN?

Ja, dit kan. Je kunt ervoor kiezen om je retour via brievenbuspost naar ons retouradres te versturen. Let er op dat je het pakketje wel voldoende frankeert. Dit is afhankelijk van het gewicht. Brievenbuspost is niet voorzien van een Track & Trace code. Zonder bewijs van verzending met Track & Trace code worden zoekgeraakte retouren niet terugbetaald. Het versturen van je retour via brievenbuspost is dus op eigen risico.

HEBBEN JULLIE MIJN RETOUR ONTVANGEN?

Zodra wij je retour hebben ontvangen zullen we de verwerking z.s.m. afhandelen. Wanneer je retour is verwerkt zal je daar per e-mail bericht over ontvangen. Heb je 14 dagen na de verzending van je retour nog geen bericht van ons ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice met vermelding van je ordernummer.

WANNEER EN HOE WORDT MIJN BESTELLING TERUGBETAALD?

Zodra ons distributiecentrum het retourpakket heeft ontvangen, wordt je retour z.s.m. verwerkt. Na de verwerking van je retour ontvang je binnen enkele dagen het aankoopbedrag terug op je rekening. De terugbetaling vindt plaats via de betaalmethode die je hebt gekozen bij het afrekenen van je bestelling.

WAT ZIJN DE RETOURVOORWAARDEN?

Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn (14 dagen).

  • De te retourneren artikelen dienen ongeopend te zijn en in de originele verpakking.
  • De te retourneren artikelen bevatten geen gebruikssporen.
  • Wimpers en Make-up kunnen i.v.m. hygiëne alleen worden geretourneerd indien de verpakking niet is aangebroken.

Let op! Voldoen de geretourneerde artikelen niet aan deze voorwaarden, dan kunnen we je retour helaas niet verwerken.

MIJN RETOUR VOLDOET NIET AAN DE VOORWAARDEN, WAT NU?

Wanneer een artikel niet voldoet aan onze retourvoorwaarden, kun je deze helaas niet retourneren. Onze retourverwerking stelt aan de hand van diverse toetsingen vast of een retour gestuurd artikel voldoet aan de voorwaarden. Voldoet je retour niet aan de voorwaarden, dan kunnen we deze niet verwerken en niet overgaan op terugbetaling.

WAT IS DE RETOURTERMIJN?

Je hebt het recht om jouw bestelling te herroepen en retour te sturen binnen onze retourtermijn van 14 dagen. Binnen deze termijn kun je jouw aankoop beoordelen en passen. Let op! Wimpers kunnen i.v.m. hygiëne niet gepast worden. Deze kunnen alleen geretourneerd indien de verpakking niet is aangebroken.

IK HEB GEEN RETOURFORMULIER, WAT NU?

Het is geen ramp als je het formulier niet meer hebt. Wel is het dan belangrijk om even een papier bij jouw retourpakket te voegen met daarop je ordernummer, productcodes van de artikelen die je retour stuurt, de reden van retour en of je de artikelen zou retourneren.

error: Content is protected !!